Kirjoitukset

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Unelma loppuu, kituutus alkaa

Olin 2 kuukautta Karjalaisen visuualisessa toimituksessa työharjoittelemassa. Työilmapiiri oli mitä parhain ja tuntui todella siltä että tänne olisi mukava päästä ihan oikeisiin töihin. Sain tänään arvioinnin työharjoittelustani ja se oli keskiverto 2. Kaikkeni yritin, mutta silti minulla olisi pitänyt olla vielä tarkempi silmä kielioppivirheiden kanssa. Opin harjoittelussa  pikanäppäimien käytön normaalissa työskentelyssä sekä monia muita hyviä kikkoja.
Työilmapiiri oli todella rento ja hyvä. Minulla oli mahdollisuus saada ilmaiseksi ravintola- tason ruokaa ja pystyin vielä samalla kuntouttamaan olkapäätäni alakerrassa sijaitsevassa kuntosalissa. Kituutus alkaa kun opintotuki loppuu eikä kesätöitä ole näkyvillä. Toivottavasti saan vielä mahdollisuuden päästä kyseiseen firmaan töihin
.
Tein kuvituksia ja infografiikkaa aiheista mitkä eivät itseäni kosketa millään lailla. kuten yllä oleva krapulakuvitus. Päinvastoin minua vaan ärsyttää se kun ne ihmiset joilla on rahaa, käyttävät sitä aivan holtittomasti. Minun mielestäni kaikki opiskelijat mitkä tälläkin hetkellä ovat ryypyllä, joku opiskelija vastaava voisi tulla kaatamaan heidän viinat iästä huolimatta. Opiskelijaelämä ei ole sitä että vanhemmat maksaa vuokrat+ muut kulut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti